Ir pienācis rīts pēdējai pilnajai dienai uz šīs salas, saule spīd, vējš vēl gatavojās. Vakar pavisam mierīgi tika nosvinēta Larsa dzimumdiena. Cik saprotu, skaitļus publiski mēs nepieminam :) cVakar izpļāpājos par Mango outlet un Liene ar Signi ir pašlaik dīdās un izskatās, ka šo iepēju garām nelaidīs…
Pašas vējainākās dienas ir dokumentētes bildēs. Endija izvēlējās šajās dienās palikt kameras otrā pusē un iedokumentēt visus latviešus, kas pārsvarā braukājās pie mola jeb Harbour Wall, jeb El Mulle. Pirmās stiprās dienas bildes ar 4.2 jau atrādīju, šajā ierakstā seko 2 dienas bildes ar 3.7m2. Un nākamā paka ar 3.7 vēl sekos, bildes gan no El Camezo, gan El Mulle.
Liels paldies Rūdolfam Krūklim, kurš man izpalīdzēja ar savu 3,7m2 SF dzelteno pirāta buru. Bez šīs buras šīs dienas nebūtu izdevušās… Kā Edgars B. komentē, šī bura ir 2007.gada modelis un tajā ir salauzts vismaz viens masts un tā ir bijusi visās lielākajās Baltijas vētrās, arī Dienvidāfrikas ūdeņos, un tagad Tenerifē! Joprojām kā jauna! Mana 3.7m2 SFME jau 30.maijā būs Latvijas muitas noliktavās un gatavosies rudens vētrām :)
Pēc februāra traģiskajiem caurumiem rokās, likās, ka tūznas nu vairs nebūs. Bet nekā, jau piecas vaļējas tūznas un pie bomja nemaz negribās turēties…
Barteks pa šīm trijām super vējainajām dienām paguvis jau sasilmēt 13GB ar video materiālu (jau izgriezti klipiņi). Plus vēl nāk GoPro materials. Jācer, ka kopā viss irzskatīsies aizraujoši :) Vakar bija doma uztaisīt Taku uz viļņa, bet laikam nav lemts šo manevru iemūžināt video lentā. Manevra beigās buru nekādīgi no ūdens nevar dabūt laukā, varbūt šodien…?
Vakar jau vējš bija mazāk un varēja braukt ar 4.7 un 87 Quad. Pabraukāju gan El Cabezo, gan pie mola. Diemžēl izdevās jau otro spuru atstāt uz El Mulle akmeņiem. Tomēr Slot Box sistēma ir daudz neuzticamāka un spuras zūd vairāk. Tāpat arī Jurģis pasēja februāra braucienā, ar US Box būtu daudz mazāka iespēja palikt bez spuras.
Valdis Siliņš mums uzticēja gan savu, gan Valta velosipēdu, ar kuriem vizināties pa šaurajām El Medano ielām. Tā nu es laimīgs biju aizbraucis līdz “frutērijai” un sanāca, ka pa 20E biju nopircis papaiju, jo parējie eiro veigli gaisā aizplīvoja pa vējam, kamēr biju laimes pārņemts :)
Danijam īpaši nepaveicās vējainajās dienās, sīs divu dienu laikā paspēja salauzts 4 mastus. Vai nu šis ir pārāk agresīvs un nodur mastu tieši akmeņos vai nu arī Severne netur slodzi.
Armandam izdevās neveiksmīgi kopā ar vilni uzslīdēt tādam vietējam Mark. Līdz ar ko DLight dēlim ar spuru švīka pa visu apakšu un 50E no Armanda. Tiesa par Armanda vainu var strīdēties, bet var arī to nedarīt :) Esot nokritušam vilnī ir diezgan grūti mainīt virzienu… Vispār katram no mums bija diezgan liels risks saskrieties, jo pie mola “action” notikās salīdzinoši mazā akvatorijā. Tur sanāk, ka gaži brauc augstāk, dažī zemāk un tad virzieni šķērsojās. Ja pie mola ir kādi 10-12 burātāji un paris kaiti, tad tas ir daudz. Bet vispār šajā laikā uz ūdens bija samērā pamaz burātāji. Noteikti gan dēļ stiprā vēja, gan tāpēc, ka šis laiks ir iekritis starp divām brīvdienām.
Uz vietas bija sabraukuši dažādi labi un Pro braucēji kā – Andre Paskowski, Fabian Weber, Jonas Handekyn un vismaz bura vai arī viņš pats – Andreas Olanderss S-66. Protams pašmāju asie naži – Adam Lewis un Daniel Bruch.
Vakar pārmaiņu pēc aizšāvām līdz Las Americas ar domu ieet uzsērfot, lai pastrādā citi muskļi. Diemžēl viļņi vispār nebija un ne kas vairāk par Benetton apmeklējumu neizdevās. Ak jā, mūsu McDonalds pie stāvvietas ir ieguvis jauno zaļo imidžu in moderns :)
Laikam šī brauciena lielākais ieguvums ir Stalled Forward pieredze. Eksperimentēju gan pusvējā ar tālajiem un sāpīgajiem, gan nedaudz pretvējā ar augstajiem un ne tik sāpīgajiem. Secinājums – labam forvardam vajag Backloop tipa vilni un lekt nedaudz pretvējā, tad sanāk augstāk un nesāpīgāk, un pašam lielāks prieks :)
Vakar arī pamēģināju Quad dēli padarīt vēl dzīvāku un izdevās. Risinājums – aizmugurējās spuras pavisam uz priekšu un priekšējās spuras pavisam uz aizmuguri. Daudz lielāka iespēja dēli kontrolēt, jutas tiešām dzīvs.
Sekvence – small areal. Diezgan tuvu pilnībai.
Te smuka sekvencīte kā mani vilnis maigi sagrāma uz kādām vairākām sekundēm.
Viens no smukākajiem GoPro kadriem, ko izgriezu no video.
Gundars planē ar savu 4.0m2 pie 32 mezgliem!
Valdis ar četrām spuram jau tuvāk viļņa kabatai!
Armands no visa spēka taisa Cut Back.
Fice nodod pa putiņām.
Bildes 17.aprīlis pie mola. Visis latvieši, Endija kameras otrā pusē:
Links uz bildēm: https://picasaweb.google.com/109761450517112243458/20120414_Tenerife7dayTrip_part2?authuser=0&feat=directlink