>Cerības piepildījās un frančveidīgie kanādieši iztīrīja mums gana lielu laukumu, lai mēs kārtīgi ar saviem Hiberna ledus dēļiem varētu izplosīties ;) Tad nu mēs arī 4dien, 5dien un 6dien izbaudījām ne tikai Kanādas sniegu, bet arī ledu. Visas šīs trīs dienas arī vējš pūta ar samērā stipri. Tā kā ezers atrodas starp diviem kalniem, tad vējš pūs pārsvarā garenā virzienā un mūms iztīrītais laukums derēja visas dienas. Vienu no dienām pat bija fenomens, kad vējš dienas laikā apgriezās pa 180 grādiem.
4dienas vakarā norisinājās ikgadējā WISSA kopsapulce, kur tika lemts par noteikumie un to maiņu ledus un sniega čempionātā 2009. Ričards Liepiņš veiksmīgi prezentēja iespēju Pasaules čempionātu uz ledus rīkot Rīgā, Ķīšezera krastā. Sapulcē peidalījās WISSA izpildpersonas un no katras valstis pa vienai personai. Tika nobalsots un pieņemts, ka Pasaules ledus un sniega čempionāts norisināsies Latvijā! Plānots to ir organizēt Ķīšezerā, izmantojot visas brīnišķīgās iespējas, ko Rīgas sniedz ieceļotājiem, bet ņemot vērā šo ziemu, pasākums var tik pārcelts kaut kur uz Latgali. Plānotais laika posms – februāris. Plānotās disciplīnas: Sailboard (ar vindsērfinga buru), Kite (ar kaita pūķi), wing (ar spārnu). Čempionātu bijām gatavi rīkot ar speciālu nosacījumu, ka Sailboard disciplīna tiks dalīta divās klasēs – kā līdz šim kura braukšana vai maratons pie ledus apstākļiem kādus dod daba un slaloma vai kā mēs iesaucām “short track” klase, kur no sniega tīru ledus laukumu ir jānodrošina sacensību organizātoram, lai būtu iespējams izmantot tieši ledus dēļus.
6dienas vakarā norisinājās visneinteresantākā un lēnākā apbalvošanas ceremonija, kas ilga 4 st. ;) Ceremonijas beigās tika pasniegts apbalvojums par labāko jauna produkta dizainu šajās visās trīs disciplīnās un to veiksmīgi saņēma Hiberna ledus dēļi, juhuu.
Mūsu mājup ceļš bija visai raibs. Pa ceļam apmeklējām pilsētu Quebec un Montreal. Lieli pārsteigumi mūs sagaidīju Montreal lidostā, kur mēs nepaspējām uz mums paredzēto reizu, jo nepietika laiks aizsūtīt mūsu buru un mastu somu ar kargo sūtījumu. Canadian air atpakaļceā neuzņēmās transportēt somu, kas darāka par 205 cm. Tā nu mums nācas palikt papildus dienu skaistaja kļavu lapas zemē ;)
Sailboard class rezultāti: http://www.wissa2008.org/traineau.htm
Labākās bildes no brauciena By Ro un Krish: http://www.lat168.lv/files/2008.02.09-20_CanadaWISSA_WorldChamp_spon/index.htm